Jak postupovat v případě výměny, vrácení zboží nebo reklamace zboží?
Vhodné balení
Vyberte vhodný obal, nebo použijte stejné balení v jakém byl balík doručen. Zboží zabalte tak, aby nevznikala prázdná místa v krabici a nedošlo k poškození zboží.
V případě výměny zboží musí být zboží nepoužito, nepoškozeno a v původním obalu.
Potřebné dokumenty
Do zásilky přiložte dodací list nebo fotokopii faktury. Při vrácení zboží je nutno uvést číslo účtu na které vám peníze vrátíme.
Vyplňte níže uvedený formulář, který nám přijde na mail. V co nejkratší době vás budeme kontaktovat.
Výměna zboží
Zboží pošlete k nám na adresu, nejlépe kurýrem. Zboží vám vyměníme v co nejkratším čase. V případě chybně zaslaného zboží vám zboží svezeme a správné zboží doručíme na naše náklady.
Vrácení zboží
Zakoupené zboží můžete kdykoli vrátit. Stačí, když ho v zákonné lhůtě pošlete k nám na adresu a my vám vrátíme peníze.
Lhůta pro vrácení zboží je 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.
Reklamace zboží
Reklamované zboží pošlete k nám na adresu, zboží bude posouzeno servisním technikem nebo zasláno do autorizovaného servisu k dalšímu posouzení .
V případě, že se jedná o zařízení , náš vyškolený servisní technik bude k dispozici do 48 hodin.