icon postup

Jak postupovat v případě výměny, vrácení nebo reklamace?

Vhodný obal

Zvolte vhodný obal nebo použijte stejný obal, ve kterém byl balíček doručen. Zboží zabalte tak, aby v krabici nezůstala prázdná místa a zboží se nepoškodilo.
V případě výměny musí být zboží nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.
document icon

Požadované dokumenty

Přiložte prosím dodací list nebo fotokopii faktury (faktury zasíláme elektronicky). Při vracení zboží musíte uvést číslo účtu, na který vám vrátíme peníze.

Vyplňte prosím níže uvedený formulář, který vám bude zaslán na váš e-mail. Budeme vás co nejdříve kontaktovat.

icons Vymena vratenie reklam

Výměna zboží

Zboží prosím zašlete na naši adresu, nejlépe kurýrní službou. Zboží vám co nejdříve vyměníme.   V případě nesprávně zaslaného zboží zboží zabalíme a dodáme správné zboží na naše náklady.

Vrácení zboží

Zakoupené zboží můžete kdykoli vrátit. Stačí jej v zákonné lhůtě zaslat na naši adresu a my vám vrátíme peníze.

Lhůta pro vrácení zboží je 30 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Reklamace zboží

Reklamované zboží zašlete na naši adresu, zboží bude posouzeno servisním technikem nebo odesláno do autorizovaného servisního střediska k dalšímu posouzení. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne přijetí, resp. doručení reklamace.

Pokud se jedná o zařízení , náš vyškolený servisní technik bude k dispozici do 48 hodin.

Máte nějaké další otázky? Kontaktujte nás !

phonee icon

Pondělí - pátek 07:00 - 15:00 hod.

icon housee


Podzávoz 2303 022 01 Čadca

Vyplňte prosím níže uvedený formulář.

Podrobnosti o objednávce

Podrobnosti o produktu