Jak postupovat v případě výměny, vrácení nebo reklamace?
Vhodný obal
Zvolte vhodný obal nebo použijte stejný obal, ve kterém byl balíček doručen. Zboží zabalte tak, aby v krabici nezůstala prázdná místa a zboží se nepoškodilo.
V případě výměny musí být zboží nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.
Požadované dokumenty
Přiložte prosím dodací list nebo fotokopii faktury (faktury zasíláme elektronicky). Při vracení zboží musíte uvést číslo účtu, na který vám vrátíme peníze.
Vyplňte prosím níže uvedený formulář, který vám bude zaslán na váš e-mail. Budeme vás co nejdříve kontaktovat.
Výměna zboží
Zboží prosím zašlete na naši adresu, nejlépe kurýrní službou. Zboží vám co nejdříve vyměníme. V případě nesprávně zaslaného zboží zboží zabalíme a dodáme správné zboží na naše náklady.
Vrácení zboží
Zakoupené zboží můžete kdykoli vrátit. Stačí jej v zákonné lhůtě zaslat na naši adresu a my vám vrátíme peníze.
Lhůta pro vrácení zboží je 30 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Reklamace zboží
Reklamované zboží zašlete na naši adresu, zboží bude posouzeno servisním technikem nebo odesláno do autorizovaného servisního střediska k dalšímu posouzení. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne přijetí, resp. doručení reklamace.
Pokud se jedná o zařízení , náš vyškolený servisní technik bude k dispozici do 48 hodin.